środa, 13 marca 2013

RYBY - Miruna pieczona w otębach owsianych

Jak obiecałam dziś jestem :)
Oczywiście muszę się pochwalić rybą którą robiłam wczoraj na obiad - rewelacja- moi bliscy są zachwyceni, sorry byli zachwyceni bo ledwo udało mi się zrobić zdjęcie ostatniego kawałeczka:).
 Najczęściej rybę jaką kupuje jest właśnie miruna mrożona bez wody, wydaje mi się bardzo smaczna.

 

Miruna pieczona w otrębach owsianych


Rybkę rozmrażamy, pozbywamy się nadmiaru wody ręcznikami papierowymi, nacieramy delikatnie przyprawą uniwersalną i ziołami prowansalskimi, następnie obtaczamy w otrębach owsianych. Układamy rybę na blaszce nasmarowanej margaryną i posypaną otrębami.
wygląda to mniej więcej tak:

A no właśnie bardzo ważna sprawa,na wierzch ryby kładziemy plasterek cebuli posmarowanej masłem, wtedy masło w po rozpuszczeniu podczas pieczenie rozprowadzi aromat cebuli na całą rybę.

Wkładamy do rozgrzanego piekarnika do ok. 180 st. i pieczemy tak ok. 15- 20 min.

Jak już wspominałam nie udało mi się zrobić zdjęcia zaraz po upieczeniu, ale pokaże Wam ostatni kawałeczek.


Prawda że apetyczna? Mówię Wam - To jest pyszne!!!

Ok jutro może coś na śniadanko lub coś słodkiego zobaczymy:))) papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz