piątek, 15 marca 2013

Ważenie śmietany i jogurtu w zupie.

Witajcie w piąteczek ulubiony dzień tygodnia większości ludzi, mój też:))
Jak już kiedyś Wam wspominałam że na moim blogu oprócz przepisów które stosuje w mojej kuchni,
będę zamieszczać różne porady i ciekawostki które ułatwiają mi życie:))

Dziś temat ważenia się śmietany i jogurtu w zupie. Pewnie wiele osób już słyszało o tym sposobie ale to naprawdę  skuteczna metoda, przed dodaniem śmietany czy jogurtu naturalnego do zupy trzeba je najpierw zahartować. Zahartować to znaczy odmierzyć do miseczki potrzebną ilość śmietany i wlać do niej łyżkę wazową wrzącej zupy wymieszać dokładnie najlepiej trzepaczką i dopiero taką miksturę wlewamy do zupy. Dodatkowo ważna sprawa aby po dodaniu jogurtu zupy już nie gotować.
Może ta porada Wam się kiedyś przyda mam taką nadzieje :) pozdrawiam gorąco w ten zimny dzień... Udanego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz